zaterdag 3 maart 2012

Thrillers

Er gaat niets boven een goede thriller. Wat is nou een goede thriller?
Ik vind een thriller pas goed, als er een goed verhaal achter zit en het einde niet ' happy end' is.
Té veel bloed, te veel lange gesprekken, slechte acteurs of slechteriken die niet beangstigend zijn, zijn een voorbeeld van BAD thrillers. Als een thriller niet goed eindigt kan ik uren blijven doordenken over hoe het dan zou aflopen! Opgewonden door een thriller zou je dat misschien noemen.☺
Ik heb veel enge films gezien, van vieze tot saaie thrillers. Er zijn me echter wel een paar leuke bijgebleven! Daar ben ik heel enthousiast over. En dat wil ik graag met jullie delen.

1. Insidious
Insidious is een goed verhaal, met veel schrik momenten. Soms verwacht je de schrik momenten maar toch schrik je je te pletter! En aan het einde word je weer aan het denken gezet! Heerlijk


2. After life
Een film met een goed verhaal. Je krijgt vele vragen bij deze film! Gewoon kijken dus!


3. Dead silence
Als je niet van poppen houdt, moet je deze niet gaan kijken. Griezelige kindermuziekjes en enge popjes dus. En dit einde, maniafiek gewoon!

4. The black woman
Nieuwe film, goed en leuk verhaal met een griezelige hoofdrolspeelster, waar je niet lang naar durft te kijken.


Veel kijk plezier met de thrillers, ik hoop dat jullie net zo erg als ik van deze thrillers geniet!

Liefs Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten