woensdag 14 maart 2012

apps

Bijna iedereen heeft de laatste tijd wel een smartphone. Sommige ook niet, maar die spelen dan spelletjes op de smartphones van een ander ;). Maarja wat wil je ook, als je een smartphone hebt gehad wil je ook nooit meer anders! Ik ben zelf ook helemaal verslaafd aan mijn iphone, en daar staan natuurlijk ook de nodige apps op, ik zal jullie een paar van mijn lievelings apps laten zien.

Alle apps die ik gedownload heb zijn gratis, want ik heb geen zin om geld te gaan betalen ;).
dit zijn mijn apps:
- soundhound, dit is een super handige app als je een leuk liedje hoordt en maar niet op de naam kunt komen zet je soundhound even aan en weet je de titel en de zanger van het nummer.
- twitter, jullie weten vast wel wat je daar mee kunt doen maar voor de mensen die dit nog niet weten dit is een form van social media.
- facebook, is een ander soort van social media.
- whatsapp, dit is een soort smsen maar dan gratis, hier heb je alleen wel internet voor nodig dus kun je het niet altijd gebruiken.
- wordfeud, dit speel ik de laatste tijd steeds minder maar dit is een soort scrabbel online.
- draw free, dit is een soort pictionairy je tekend iets en iemand anders probeert dan te raden wat je hebt getekend. dit spel is nog niet zo heel oud maar ik ben er al helemaal aan verslaafd.
- crazy hb, een super verslavend spel het lijkt heel makkelijk maar het is echt zeer moeilijk!
- ski-on-neon, ook een super leuk spel je moet dan over heuvels springen in een bepaalde tijd er zijn echt super veel levels dus je bent er wel even zoet mee.


De app die ik laatst ook ben tegen gekomen is de closet lite. Dit is echt een super handige app voor als je niet weet wat je aan moet trekken, je foto graveerd al je kleding stukken appart en dan zet je ze in de app en dan kun je voor iedere dag setjes kleren klaar leggen! Zodat je 's ochtends nooit meer hoeft na te denken wat je ookal weer aan moet trekken.


kus annemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten