dinsdag 6 maart 2012

Droomhaar

Wat doe jij om je haar te verzorgen?
Je hebt maskers, conditioners, shampoo's, mousse, haarlak, crème  en noem maar op.
Mijn haar is goud/donkerblond van kleur en stijl.
Hier een lijstje van mijn favorieten producten.

Shampoo's: Andrelon 'zomerblond', Andrelon 'glans'.
Ik vind de Andrelon shampoo's over het algemeen erg lekker ruiken!

Conditioners; Andrelon 'zomerblond' Aussi 3 minute miracle.
De aussi 3 minute miracle moet zoals de naam al zegt, 3 minuten intrekken en daarna worden uitgespoeld. De conditioner ruikt naar kauwgomballen. Na het masker is je haar superglanzend en glad! De prijs is wat minder, namelijk 8,99. Te koop bij de Etos.
s

Mousse: Mousse gebruik ik niet echt voor mijn haar omdat ik geen krullen heb, als mijn haar pluist doe ik er wel wat mousse in. De mousse die ik dan gebruik is meestal:  Andrelon 'care'.

Haarlak: De meest bekende haarlak over de hele wereld denk ik wel, de goude l'Oreal bus. L'oreal Elnett. Vroeger gebruikte ik de haarlak zelfs als parfum, want hij ruikt heerlijk! Ook is deze haarlak wat aan de dure kant, 11, 95.

Haarspray:  Andrelon 'verassende andrelon duo mist'. Een groen met paars flesje wat lekker zoet ruikt en mijn pluisige haar mooi plat maakt! Een must have dus. De prijs bedraagt 2,99.


Liefs Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten