zondag 11 maart 2012

beautiful skin

Zoals veel meisjes heb ik geen perfect egale huid. Maar om toch een beetje in de buurt te komen was ik iedere ochtend en avond mijn huid. Ik zal jullie een kijkje laten nemen in mijn huid verzorgings ritueel.
Ik heb een bestwel droge huid, met een beetje pukkels. Ik heb veel producten geprobeerd en heb eindelijk mijn favoriete producten gevonden. Dit zijn de huidverzorgings produchten van DA huismerk voor de droge of gevoelige huid. Ik heb ook wat duurdere gezichtschuims reinigings spullen geprobeerd maar deze zijn toch echt het beste.


De reinigings melk, voor 2,65

De reigigings lotion, voor maar 2,65


dagcrème, voor 4,95



De nachtcreme voor de droge of gevoelige huid kon ik niet vinden maar die is ook 4,95



De cremes en lotions zijn ook helemaal niet duur en ook niet moeilijk te gebruiken, het duurt waarscheinlijk wel iets langer dan een plens water in je gezicht, maar dan krijg je er wel een super zacht huidje voor terug.

Hier zijn ook mijn tips voor een pukkelvrije huid:
- eet niet te veel chocola, sommige mensen zeggen dat dit een fabeltje is maar bij mij kun je echt zien dat ik de dag ervoor veel chocola heb gegeten.
- houd je gezicht goed schoon, want anders raken je poriën verstopt en krijg je ook puisten.
- als er een beetje zon is ga er dan gelijk met je gezicht in zitten zonder foundation, want als er zon op je huid komt geeft dat een genezend effect waardoor de pukkels sneller weg gaan.
- en knijp je puisten het liefst niet uit, ik doe dit zelf soms ook wel ook al weet ik dat dit slecht is. Maar als je een pukkel uitknijpt komt er allemaal vuil van je handen in het wondje van de net uitgeknepen pukkel waardoor hij toch nog gaat ontsteken en het helemaal rood en dik wordt.

hopelijk hebben jullie wat aan deze tips.

kus annemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten