dinsdag 6 maart 2012

meid wat ruik je lekker!

Uit onderzoek is gebleken dat jongens sneller op meisjes vallen die lekker ruiken. en zeg nou zelf je ruikt toch ook liever naar bloemetjes dan naar oude stinksokken! Daarom hebben wij een paar van onze lievelings geurtjes voor jullie op een rijtje gezet. De prijzen zijn allemaal van http://www.webshop.iciparisxl.nl/.


- The one van dolce & gabbana, 30 ml 52,57
- J'adore van dior, 30 ml 51,29

Mijn favorite geurtje is J'adore van dior. Maar omdat die nog best wel duur is heb ik een super goed vervangend geurtje gevonden! I love it van blue up. Ik heb hem geprobeert te vinden op internet maar dit is niet gelukt, dus heb ik zelf een foto gemaakt. Het is een na-aper van J'adore en te koop bij de da. het is een fles van 100 ml voor maar 7,95. Mijn moeder heeft de echte J'adore, maar die mocht ik niet meer lenen dus ik was echt super blij toen ik deze gevonden had. Hij ruikt echt precies hetzelfde als J'adore alleen dan tien keer zo goedkoop.




- Femme van hugo boss, 30 ml 41,30
- christina aguilera, 30 ml 23,46

Ik heb zelf ook de christina aguilera, alleen dan in de pocket versie van de kruidvat. deze is super handig om mee te nemen en heel goedkoop. Deze had ik in de uitverkoop bak van de kruidvat voor maar 2,50 gekocht




- Life van esprit, 30 ml 22,50
- Prada candy, 30 ml 50,63

Ik heb zelf ook Life van esprit, het is een heel lekker beetje zakelijk luchtje. Hij ruikt lekker fris.
Mijn zusje heeft de Prada candy, ze heeft hier lang voor moeten sparen maar is er dan ook dol blij mee ;)
Prada candy is echt een luchtje voor de zoete kauwen onder ons. het is echt een zoet maar lekker luchtje.

- Zwitsal, 100 ml 13,99 (kruidvat.nl)
- Amor amor, 30 ml 34,20

Tja wie houdt er niet van zwitsal, daarom dit heerlijke luchtje dat je weer aan vroeger terug doet denken.

Zorg er wel voor dat je ook wat afwisseling hebt met luchtjes, want als je een luchtje te vaak op sprayt kan het zijn dat je je eigen lekkere luchtje na een tijdje niet meer ruikt!

kus Annemijn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten