donderdag 19 april 2012

fashionable pleisters

Daisuke Ueda by Rokas Rach for Sean McGirr

Ik was vandaag weer eens in mijn grote haast van de trap gevallen en had toen mijn vinger enorm open gehaald, en al dat bloed is ook helemaal niet handig want ik ben nogal onhandig dus zit binnen de kortste keren dat bloed aan mijn kleren. Dus dan maar weer een pleistertje er op. We hadden alleen nog maar van die hele saaie huidskleurige pleisters en toen dacht ik, dit kan toch wel leuker? Dus ging ik eventjes googlen en kwam een paar super leuke pleisters tegen!

Deze super leuke moustache pleisters





Dit zijn ook echt super leuke pleisters, ontworpen door Cynthia Rowley voor het merk BAND-AID. Je kunt ze voor $5 hier bestellen.



Ook deze super schattige pleisters. Deze kun je hier voor $8,21 bestellen. 


Maar deze zijn misschien nog wel het aller mooiste! Ik heb nog niet gevonden of je ze nog kan kopen, maar ze zijn in iedergeval wel super leuk om even te showen.



Zelfs celebrities hebben soms nog behoefte aan een pleister.



Liefs Annemijn

2 opmerkingen: