zondag 4 maart 2012

bijbaantje

Ik heb kleedgeld, maar toch kom ik iedere maand wel geld te kort. wel meer mensen zullen daar last van hebben dat je op je rekening kijkt en er veel minder geld op staat dan je je kunt herinneren. of dat je bij de kassa staat en je geen saldo meer hebt, awkward! dus daarom ben ik op zoek naar een bijbaantje maar toen kwam ik er achter dat ik daar eigenlijk helemaal geen tijd voor heb! met sport en huiswerk, maar toen kwam mijn buurvrouw met de ultime tip, oppassen! heerlijk relaxt 's avonds tv kijken terwijl de kinderen slapen. hier dus een paar tips om een boel oppas adresjes binnen te halen.




1. vraag aan je moeder of zei vriendinnen heeft met jonge kinderen en of zij nog een oppas nodig heeft.
2. schrijf jezelf in bij een oppas centrale.
3. maak briefjes met je naam, foto, en telefoon nummer en doe deze in jouw wijk bij  mensen door de  
    brievenbus.
4. maak een poster met afscheurtelefoon nummers waarop je jezelf aanbied als oppas en vraag of je deze bij
    je oude basisschool op mag hangen
5. je kan jezelf ook op marktpaats aanbieden als oppas, pas dan wel op met wat voor informatie je er op zet
    en let er goed op wie je dan in huurt. dat je niet bij vieze mannetjes terecht komt.


ik hoop dat jullie wat aan deze tips hebben, en het geld binnen komt stromen!
liefs annemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten