zaterdag 10 maart 2012

favorites

Heb je daar ook wel is last van, dat je echt één lievelings broek hebt die je iedere dag aan trekt totdat die helemaal versleten is? Ik heb dat natuurlijk ook, daarom zal ik vandaag mijn favorite kledingstukken aan jullie showen.
Dit is een van mijn lievelings broeken, het is een hoge broek van de pieces ik heb hem voor 21,00 euro gekocht met heel veel kortings bonnen maar als je hem normaal wilt kopen was hij toen 34,95. De broek komt tot iets onder mijn navel en achter op de broek zit een rits.



Dit is een spijker jasje van de only, ik heb hem alleen wel bij de vero moda gekocht. Ik wilde al heel lang een spijker jasje en toen ik hem gevonden had was ik ook super blij! Het jasje was alleen wel een beetje prijzig 30,00 euro om precies te zijn, maar voor een keertje kan dat wel weer.

Ik heb dit hempje eergisteren bij de only gekocht, maar het hoort nu al bij mijn favoriten. Het heeft een lekker zacht stofje en is niet al te dik. Ik heb hem in de uitverkoop gekocht, hij was eigenlijk 5,- euro maar omdat het 2e artikel 1,- euro was heeft een vriendin van mij hem ook gekocht maar dan in een andere kleur dus was het maar 3,- per shirtje. Het is wel een L maar dit maakte niet zo veel uit want nu is het voor mijn maatje s een super leuk oversised shirtje of voor in de zomer een super leuk jurkje!



Dit is een super leuk doorschijnend pastoor bloesje van de primark. Hij heeft me maar 15,- gekost en is echt een super aankoop geweest, ik heb er echt super veel plezier van!

kus annemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten