zondag 1 april 2012

the secret circle

De toetsweek is voor ons weer voorbij, en dan zit ik 's avonds vaak te bedenken wat ga ik nu weer eens doen. Totdat ik deze super leuke serie vond, the secret circle! Ik was al fan van the vampire diaries dit is ook al een beetje met heksen en dingen die normaal niet kunnen. Dus hou je van harry potter of the vampire diaries dan is dit de serie voor jou.




De serie gaat over zes kinderen met toverkrachten, deze mogen ze eigenlijk niet gebruiken doordat er 16 jaar geleden iets verschrikkelijks is gebeurd met hun ouders. Cassie weet niet dat zij ook toverkrachten heeft totdat haar moeder een ongeluk krijgt en in haar oma's dorp gaat wonen. Daar komt ze Adam tegen, ze komt er achter dat het een legende is dat Cassie's familie en Adam's familie tot elkaar aangetrokken worden, en dus moeten trouwen. Doordat haar moeder met dit lot speelde zijn er allemaal vreemde dingen gebeurd.



De serie bestaat nog niet heel erg lang, er is nog maar 1 seizoen van. Deze kijk ik altijd op
www.tv-links.eu dit is echt een super handige site want er zijn meerdere afspelers, als er een het niet doet kun je altijd een andere aanklikken!

hier alvast een voorproefje van de serie!


kus annemijn

1 opmerking:

  1. Ik volg The Secret Circle nu al vanaf het begin en vindt het echt een super reeks! :)

    BeantwoordenVerwijderen