dinsdag 17 april 2012

Headband curls

Krullen. Ik heb stijl haar en krullen was vroeger altijd een droom van me.
Toen ik op youtube een filmpje tegen kwam om krullen in je haar te maken, zonder hitte wou ik het gelijk proberen. Het is erg simpel!

Hier wat filmpjes, daar leggen ze alles stap voor stap uit.






Zelf heb ik het ook geprobeerd met een vriendin. Het enige wat je nodig hebt is een haarband. Als je haar gewassen of nat is krijg je extra mooie krullen. 
Mijn haar was gewassen en de volgende ochtend toen ik het eruit haalde was mijn haar heel erg krullerig! Ik wist niet goed of ik het nou mooi bij mij vond staan. Maar het was wel erg leuk om te proberen!

Hier wat foto's, zo zag mijn haar na een nachtje slapen eruit:



Dit is de achterkant van de krullen, er zat nog geen mouse in dus het was nog erg wild.



Het is zeker het proberen waard! Succes

Liefs Noor

2 opmerkingen: