donderdag 12 april 2012

shoplog Osnabrück

We zijn eersgisteren met school naar Osnabrück in Duitsland geweest. We hadden eerst drie uur vrije tijd, hierin moesten we een intervieuw doen en daarna konden we lekker winkelen! Er waren een boel winkels, helaas heb ik niet super veel gekocht.



Ik heb drie super leuke dingen kunnen scoren, bruine laarzen waar ik al super lang naar op zoek ben, dus ik was echt super blij toen ik ze had gevonden. Ik heb ze gekocht bij de U Like Style, dit was een wat kleiner maar super leuk winkeltje. Ze waren maar € 10,99!



Ik heb ook een leuk zwart shirtje met zwart kant er op gekocht, bij de rosa.voor maar € 7,- in de uitverkoop, ik had hem aangepast maar ben daarna nog verder wezen kijken om te kijken of ik niks anders zag, want ik was er eerst niet helemaal zeker over want het is een appart model shirt. Maar uiteindelijk ben ik super blij dat ik hem heb gekocht.

Dit is een close up van het stofje.


Ik kwam ook een super grappige lippenstift tegen, een glow in the dark lippenstift voor maar € 1,- dus die moest ik proberen! En volgensmij werkt het nog ook, dus bij het volgende feestje gaat die zeker mee.

Liefs Annemijn

2 opmerkingen:

  1. Leuke schoenen! Dat stofje van je shirtje is echt tof! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke shoplog! Ik volg jullie hoor, waar volgen jullie mij precies? :-)

    BeantwoordenVerwijderen