zondag 8 april 2012

Shoplog Amersfoort

Ik ben afgelopen vrijdag naar Amersfoort geweest. Om wat te doen? Shoppen natuurlijk!
Als ik aan winkelen denk krijg ik al kriebels in mijn buik maar ook kippenvel bij het idee dat ik niets kan vinden. Want als ik niets kan vinden, word ik chagrijnig, erg chagrijnig. 
Het leukste vind ik om zoveel mogelijk te kopen voor weinig geld. Maar dat is toch een pittig klusje. Mooie dingen zijn vaak duur. Ik heb toch wat leuke dingen gevonden.

De verzamelfoto, zoals je ziet niet heel veel kleren. Maar ik ben er wel blij mee!







Detail foto van het boucle jasje Vila €49,95. Het jasje heeft driekwart mouwen en is wit/zilver van kleur.


Zo ziet de stof eruit. Toen ik hem paste was ik verliefd, ik had gelijk een hesje voor eronder gevonden. Toen ik bij de kassa kwam om af te rekenen, schrok ik toch een beetje 50 euro?! Maar het is het waard!

Detail foto van het zalmkleurige hesje, Vero Moda. Op de achterkant van het hesje zit een ristje.
Je ziet in de winkels ritsjes veel terugkomen. Dit hesje was €14,95



Detail foto shirtje, Vera Moda.


Hier heb je ritsjes op de schouders. Ook heeft het shirtje een borstzakje. Het is pastelroze van kleur. 
Dit shirt was ook €14,95.

De sjaal op de foto was van de V&D en kostte €15,00. 

Mijn laatste aankoop een armbandje van de Six €7,00

Ik had eigenlijk een hele outfit bij elkaar geshopt in de pastelkleur roze. 
Ik hoop dat het een beetje mooi weer blijft zodat ik de outfit snel aan kan!

Liefs Noor

2 opmerkingen: