woensdag 4 april 2012

sweet dreams

Dreams Do Come True | Luulla


Heb je daar ook wel eens last van, dat je overdag super moe en je 's avonds niet kunt slapen? Ik heb dit in ieder geval echt te vaak. Toen ben ik wat tips op internet gaan zoeken over hoe je makkelijk in slaap kunt komen, ik heb echt veel super handige tips gevonden! Deze tips zal ik vandaag met jullie gaan delen.



1. Blijf niet te lang leren voordat je wilt gaan slapen, zorg dat er minimaal drie kwartier tussen het leren en slapen zit, want anders lig je in je bedje en zie je al je frans woordjes nog voor je ogen waardoor je niet kunt slapen.
sweetestlungs
2. Blijf ook niet te lang achter je laptop of mobiel, door dit felle licht en beelden worden je hersens wakkerder gemaakt, en kun je moeilijk in slaap komen.
IO VOGLIO TE

3. Als je in bed ligt te piekeren en je ergens diep over na aan het denken bent of je zorgen maakt kom je ook moeilijk in slaap, schrijf dan dingen op in een dagboek of gewoon op een papiertje, schrijf het van je af. Hierdoor wordt je hoofd leeg en kun je makkelijker gaan slapen.

Just a lonely girl *: You have to kiss a lot of frogs before you find your prince.




Als dit allemaal niet werkt kun je ook als je in je bed ligt ontspannings oefeningen doen, begin bij je tenen en probeer eerst je tenen te ontspannen, dan de rest van je voet en zo verder tot aan je hoofd. Dit werkt zeer ontspannend waardoor je sneller kunt slapen.
Wall Photos

Er bestaat ook een schaapjes tel app, ik heb hem nog niet gedownload maar de meeste mensen zeggen dat het best goed helpt! Je kan deze in de appstore of in de androidmarket downloaden.




Ik hoop dat jullie wat aan deze tips hebben!
Liefs Annemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten