maandag 9 april 2012

kissable lips

Iedereen heeft er in de winter vaak wel last van, droge lippen en gescheurde mondhoeken. Ik heb hier in ieder geval vaak last van. Ik heb op het moment ook super droge lippen al ongeveer twee weken dus ging ik op zoek naar hulpmiddelen tegen droge lippen.

Als eerste ging ik het toch maar eventjes googlen, je weet maar nooit of je wat vind. Toen vond ik de site van oma weet raad. Met allemaal tips voor droge lippen.

Dit zijn de tips die ik zeker ga uitproberen.
- Je lippen voorzichtig met een tandenborstel scrubben, zodat de velletjes er af gaan.
- Boter op je lippen smeren.
- Je lippen met zonnebloem olie insmeren.
- Of gewoon dik insmeren met een vaseline, ik gebruik nu de intensieve zalf van kruidvat huismerk, deze kost 1,69 en is echt super fijn! Je moet wel oppassen dat je lippen niet verslaafd raken
aan labello.

Liefs annemijn

1 opmerking: