dinsdag 1 mei 2012

shoplog zaandam

Ik en noor zijn afgelopen zondag om te vieren dat we vakantie hebben naar zaandam geweest. We zijn vooral helemaal los gegaan bij de primark en hebben een boel zomer kledingstukken ingeslagen.


We zijn ongeveer 2,5 uur in de primark geweest en hebben daarna nog een beetje in andere winkels gekeken maar niks gekocht. Er was wel een H&M maar die was verassend klein en had niet zo veel leuke kleding. Ik vind zelf dat zaandam niet zo'n hele leuke shopstad is, het is eigenlijk een hele lange straat met een paar winkels er aan.


Maar ik heb wel echt super leuke sandaaltjes gekocht voor maar 13,- en ze zeggen dat het echt leer is. Maar dat valt nog te betwijfelen.

Ik heb ook echt een super leuk kort broekje voor 13,- gekocht met een printje er op, ik was er echt meteen verliefd op en moest hem dus ook hebben.


Ze hadden ook weer hele leuke kettingen, ik heb deze gouden libelle ketting gekocht, en nog een met allemaal bloemetjes en dingen maar deze heb ik als cadeautje gekocht dus die mag ik niet houden :(

Ik heb ook nog een heel leuk oversised wit shirt voor maar 8,- gekocht, en een basic wit shirtje met een ronde hals voor 3,50. Verder heb ik ook nog een rood met wit geruit bloesje gekocht voor maar 9,- hij was eigenlijk een maatje te groot maar hij valt opzich wel mooi.

Ik was wel behoorlijk trots op mezelf dat ik niet weer allemaal onzin dingen heb gekocht bij de primark, alleen omdat het zo goedkoop is en waar ik later dan weer spijt van krijg. Ik was in totaal 52,50 kwijt wat opzich nog wel mee valt dus ik was super blij!

Liefs Annemijn

1 opmerking: